BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, July 20, 2011

Kesepian

Assalamualaikum...


seperti hari2 y biasa, aku menmpuh perjuangan hidup ini...
tapi kali ni berbeza sikit sebab roomate aku tak ade untuk 2 hari [ tak ade la lame mane ]...die pergi pertandingan SIFE wakil UTP...bangga gile ouh...
mmg tak lame, tapi kesannya sangatlah byk...
antara kesan2 nye [ lol ] :

1. tiap kali aku masak, mesti ade pembaziran..tak reti nak masak untuk sorang2..bajet untuk 2 orang punye..dah la tak habis, kene buang..adoii

2. bila duduk sorang2 dalam bilik, kemain berani tgk cerita hantu..excited tgk sorang2..lepas cerita dah habis, tahu la nasib badan..macam2 la y dok pikir..bunyi y tak pernah dgr pun dah dgr..haih2

3. laptop aku ni dah la bermasalah..nak buat kerja mesti ade je problem..tgk movie tak pulak nak bermasalah..selalu pinjam laptop roomate lah kalau nak buat kerja ni

4. roomate ade PSP..hahahahaha..nak hilangkan bosan, aku rembat jap PSP die nak main..syok2, terasa macam budak2 pun ade gak..dah lama tak main game la katekan..hahaha

haaaaaa, kan byk kesan die..tapi tak pe, demi meneruskan perjuangan y tak seberapa ni..aku tabahkan hati...ngahahaha
actually roomate aku dah balik..and congrats to him because layak masuk final untuk merebut hadiah geran untuk buat projek diorang..tak sia2 usaha dia tak tido 48 jam...

okey, sekian cerita pagi ni...
^_^

0 comments: