BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, July 31, 2011

91 all star pre reunion...

Assalamualaikum...


haaa, kali ni nak cerita sikit pasal reunion aku bersama kawan2 sekolah menengah dulu...
(rugi sape y tak datang) :P
pada hari jumaat 29 julai baru2 ni, aku dan 23 y lain buat reunion kecil kat port dickson...duduk dekat corus apartment resort...waaaa~, best betul..!!


ni antara y ade kat reunion tu..ade lagi sbnrnye...hehe

walaupun tak ramai kan, tapi agak berbaloi dan menarik...
macam2 lah aktiviti y kitorang buat..tak terkira..tbe~
padahal boleh kira kan contohnye main bola beracun, banan boat, true or dare, zipzapboink, bbq, dan sebagainye..
kawan2 y dah lama tak jumpa, semua dah berubah...tgk pun, dah lain kan...
contoh nye ameer faris...ngahahaha~

xde pulak ameer faris...h0h0~

tapi mmg sangat best tahap AWESOME la aku cakap...tbe~
lpas 2 hari kitorang bersuka ria, pada hari ahadnye pulak...kitorang beramai2 pergi menziarahi kubur salah seorang sahabat kitorang semasa kat sekolah dulu...

nk dijadikan cerite, masa kitorang on the way, kereta konvoi kitorang accident..kene langgar ngan kereta polis ni...kitorang nk masuk ke kanan, jalan tu 2 lane je..so. bila berhenti kat tgh jln tu mestila byk kete kt blkng pun benti skali kan..lpas tu ade plak kete polis ni ape perangai die pun aku tak faham..die boleh nk potong sume kete tu..ape lagi, kawan aku y nk ke kanan ni kene langgar la ngan kete polis hampeh tu..tak sabar betul..org lain boleh je tunggu..bengang btul aku..nasib baik die tak slahkan kitorg..haha..muka polis tu pun mcm cuak gak aku tgk..mcm newbie je...hahaha..so, member aku tu pun g la buat report n procedur semua nk claim insuran..so, aku ngan member aku y lain nk tgu lame..ade y nak kene balik awal..separuh dari konvoi teruskan perjalanan ziarah kubur arwah..y separuh lagi tgu kawan aku..

so, aku pun bersama konvoi lain pergi ziarah kubur arwah..terkenang kenangan aku ngan dia masa kat sekolah dulu..walaupun dah setahun lebih berlalu, tetapi terasa mcm baru je bersama nagn die..sedih rasa hati ni..marilah kita sedekahkan al-fatihah kepada arwah..semoga rohnya sitempatkan dikalangan golongan y beriman...insyaAllah

sesudah tu, kitorang pun bertolak la balik ke destinasi masing2..alhamdulillah, aku selamat sampai dgn kawan2 y lain..semoga kawan2 aku y dalam perjalanan skrg ni, sampai juga ke destinasi... :D
nadzrin si driver y lucu

azman si penumpang y lagi lucu berganda2

last dari aku, selamat menjalani ibadah puasa kepada semua sahabat2 aku..sila puasa penuh okey..kecuali mereka2 y ade pengecualian.. ^_^

0 comments: